Kakburken – dagens inköp

Åh, i brist på nybakat så måste jag visa upp dagens inköp! Jättekitchig och alldeles… för stor. Jag hade tänkt att den kunde funka som en presentburk som jag kunde fylla med macaroner och ge bort, som en kul grej! Fast, på tok för stor för macaroner, kanske till cupcakes. Nåja, den är hysteriskt kul och kommer säkert reta en och en annan republikan. Och ja, jag är för monarkin 🙂

4 tankar på “Kakburken – dagens inköp

  1. Är också galen i burkar, man kan inte få för många av dem (eller jo…mina skåp tycker nog att man kan få för många, men inte jag *s*)! Cool burk helt klart, det blir definitivt mer speciellt med en läcker burk 🙂

  2. Ja det är märkligt; hur stort man än har det så får man aldrig plats med sina saker. Vad beror det på???? Just nu sorterar jag och organiserar bara för att få plats med ännu fler saker *s*!

Lämna en kommentar